Inspirujące


Dołączmy do tych, którzy dzielą się wiedzą! Oto przedstawiamy Państwu nasze publikacje czy to w formie publikacji, które ukazały się w prasie, na konferencjach, czy to w postaci e-booka, czy newslettera.

Tematyka:

  • związana z doskonaleniem obsługi Klienta.
  • interesujące tematy z innych obszarów, też potrzebne do podejmowania trafnych decyzji w biznesowej działalności: – Zaangażowanie w lokalne projekty społeczne, – ochrona środowiska, – tematy związane z aspektem prawnym prowadzonej działalności gospodarczej, – innowacyjność.
  • Ufamy, że prezentowane treści Państwa zaciekawią na tyle, że podzielą się Państwo nimi z innymi. Życzymy miłej lektury! Zespół Femko sp. z o.o. Zobacz także nasze archiwalne Newslettery kliknij tutaj

Co to znaczy customer experience?
Społecznie odpowiedzilani
Komunikacja z klientem – czy warto wiedzieć kim jest klient?
Jak skutecznie wdrożyć CRM?
Jak skutecznie wdrożyć nowe rozwiązanie IT w Obsłudze Klienta?

Wypełnij formularz i pobierz publikację

Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Femko sp. z o.o. z siedzibą w Ustanowie 05-540, ul. Opłotkowa 18.

Pani/Pana dane osobowe w zakresie: imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej, nazwa firmy, stanowisko, numer telefonu zostały przekazane przez wypełnienie formularza dostępnego na stronie www.femko.pl w celach złożenia prośby o wyrażenie zgody na przesyłanie ofert marketingowych.

W przypadku wyrażenia zgód, Pani/Pana dane będą przetwarzane w celach związanych z przygotowaniem i przesyłką ofert handlowych administratora danych. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Pani /Pana dane będą udostępniane wyłącznie podmiotom upoważnionym do tego na podstawie przepisów prawa. Równocześnie informujemy Panią/Pana o prawie wniesienia, w przypadkach wymienionych w art. 23 ust. 1 pkt 4 i 5 Ustawy, pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania danych ze względu na szczególną sytuację oraz o prawie wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach, wymienionych w art. 23 ust. 1 pkt 4 i 5 Ustawy, gdy administrator danych zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania danych osobowych innemu administratorowi danych.

#

Zapisz się na newsletter

a otrzymasz dostęp do darmowego ebooka!

# #