Jesteśmy polskim przedsiębiorstwem skupiającym wokół siebie ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem. Dziedzina ta jest niezwykle szeroka. Znajdziemy tu:

  • Ekspertów ds. zarządzania call-center (linia przychodząca i akcje wychodzące)
  • Ekspertów ds. zarządzania procesami wewnątrz organizacji
  • Ekspertów ds. zarządzania jakością
  • Ekspertów ds. zarządzania produktem
  • Ekspertów ds. zarządzania procesem sprzedaży
  • Ekspertów ds. prowadzenia badań satysfakcji Klienta
  • Ekspertów ds. zarządzania satysfakcją klienta w programach (cykl życia Klienta, mapa doświadczenia Klienta)
  • Ekspertów da. zarządzania strategią przedsiębiorstwa.

Słuchamy, analizujemy, przygotowujemy propozycje programów, opracowujemy programy wdrożeń, wdrażamy. Opiekujemy się Państwem - naszym Klientem, tak by zaproponowane przez nasz zespół programy, wdrożenia pomagały w rozwoju firmy i budowaniu coraz wyższej satysfakcji Klienta.

 

Monika Zwierz

Doświadczony menadżer

Dzięki systematycznej, ciężkiej pracy jako Dyrektor ds. Obsługi Klienta w TCH Components, Play, AXA  i współpracy ze wspaniałymi ludźmi, wdrożyłam  projekty, którzy wprowadziły takie zmiany w organizacjach dzięki, którym wzrosło zaangażowanie pracowników,  spadały koszty a satysfakcja klienta rosła. Niemożliwe!? Ależ skąd!

Zapraszam do kontaktu. Doradzę, jak odnosić sukcesy we wdrażaniu programów:

  • doskonalenia organizacji,
  • poprawy wyników satysfakcji Klienta,
  • wdrożeniu nowej aplikacji do zarzadzania relacjami z Klientami (CRM, TT).

Nasza firma w liczbach

20

Lat doświadczenia

6

Skutecznie wdrożonych CRM

20

Wzrost satysfakcji klienta (%)

20

Obniżenie kosztów (%)

Nasi eksperci

Adam Jabłoński

Ekspert ds. zarządzania efektywnością produkcji i optymalizacją kosztów. ACMA/CGMA

Ekspert w obszarach Zarządzanie | Finanse | Zarządzanie Łańcuchem Dostaw |Management Information System.

Ulubione motto: "Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona" W ramach współpracy z Klientem, pragnę podzielić się moją wiedzą teoretyczna oraz, co nie mniej ważne, także doświadczeniem praktycznym w jej wdrażaniu, zdobytym przez ponad 20 lat pracy zawodowej.

Absolwent Politechniki Warszawskiej, SGH i Akademii Koźmińskiego (MBA). Doświadczenie zdobył podczas pracy zawodowej w korporacjach z branży FMCG, consumer goods, oraz usług finansowych. Potwierdzeniem kwalifikacji jest tytułu CGMA – Global Chartered Management Accountant w The Chartered Institute of Management Accountants.

Główne obszary kompetencji:

Strategia – przetransponowanie wizji na cele strategiczne i skaskadowanie ich do poziomu działań i celów operacyjnych;

Projektowanie i wdrożenie systemów kompleksowej kontroli kosztów sprzedaży, marketingu, logistyki i produkcji;

Budowa i wdrożenie zaawansowanych systemów zarządzania łańcuchem dostaw – Supply Chain Management i Vendor Management;

Zastosowanie systemów klasy ERP oraz rozwiązań e-business do wsparcia strategicznych obszarów przedsiębiorstwa

Anna Zaremba

Trener

Trener, facylitator, coach.

Prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania – budowanie zespołu, zarządzanie w trakcie zmian, kierowanie zespołem, komunikacja dla menadżerów z elementami coachingu, umiejętności coachingowe w pracy menedżera; obsługi klienta – obsługa klienta, techniki sprzedaży, negocjacje, prezentacja i wystąpienia publiczne; treningi asertywności i antystresowe oraz treningi dla trenerów wewnętrznych.

Jest twórcą autorskich programów dla studiów podyplomowych uczelni wyższych (SWPS, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu). Certyfikowany coach ICC,  treners na poziomie 5EQF (Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego), Facylitator Group Facilitaton Metods i Action Planning. Akredytowany użytkownik narzędzi psychometrycznych BELBIN INTERPLACE z Belbin Associates oraz Facet5, teamscape z Consulting Tools.

 

Mariusz Serdak

Ekspert BPM, coach, mentor

Ekspert zarządzania. Specjalizuje się w łączeniu metod zarządzania opartych na procesach biznesowych z tradycyjnymi. Zwolennik Business Process Management. Doświadczenie zdobywał w branży telekomunikacyjnej, jak również finansowej i FMCG. Projektował nowe organizacje - struktury i procesy, zarządzał zmianami, opracowywał strategie firm (T-MOBILE). Prowadził projekty wdrożeniowe systemów contact center, sprzedaży i CRM zrealizowane w PLAY oraz ORANGE. Zbudował w PLAY centrum kompetencji procesowych, projektowych i analizy biznesowej. Opracowywał programy rozwojowe i budowania zaangażowania zespołu, prowadził szkolenia. Jest coachem biznesowym i mentorem.

 

Dariusz Motyl

Analityk Biznesowy

Project Manager, Analityk Biznesowy

Specjalista w zakresie wdrożeń systemów informatycznych, z ponad 20-letnim doświadczeniem. Certyfikowany auditor ISO 9001.

 

Monika Jeremicz

Ekspert wystąpień publicznych

Aktorka teatralna z 17 letnim doświadczeniem scenicznym, od 5 lat pasjonatka i praktyk coachingu. Z zaangażowaniem realizuje się jako trener. Czasami nazywana następczynią słynnej Ireny Kwiatkowskiej. Jej misją w pracy jest wydobywanie z ludzi ukrytych talentów, pomoc w wejściu na ścieżkę poszukiwania prawdziwego siebie. Jest autorką programów szkoleniowych, m.in. „Sztuka komunikacji w biznesie”, „Rozwijaj potencjał przez sztukę”, „Sztuka rozwoju”. Ukończyła wiele szkoleń z dziedziny coachingu, sprzedaży, marketingu, komunikacji. Zagrała w około 2000 spektakli, zrealizowała ponad 500 imprez i ponad 200 szkoleń miękkich.

Współpracowała z takimi firmami jak TUI, PGNIGE, kancelarie prawne, AEGON, Leroy Merlin, A.B. Berren.

Prywatnie uwielbia psy i pływanie z delfinami. Lata pracy z ludźmi, wielokrotnie przekonały ją, że “W życiu jak w sztuce… wszystko zależy od Ciebie."

 

#

Zapisz się na newsletter

a otrzymasz dostęp do darmowego ebooka!

# #