XVIII Konferencja Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej.
Konferencja Quality Jakość Satysfakcja klienta Customer satisfaction
Ponad 700 osób uczestniczyło w XVIII Konferencji KIKE, która odbywała się 24 i 25 maja 2016. Ja wysłuchałam wykładu Dariusza Matyjewicz, CEO firmy Rateart z Warszawy o tym, jak mierzyć jakość łączy Internetowych. Dla mnie – laika – bardzo ciekawe. Ważne są nie tylko parametry dotyczące prędkości przesyłu danych ale i opóźnienia, a te widzimy np. w przekazach telewizyjnych (piksele). Jakże ważny parametr w dobie popularyzacji VOD (Video on demand) możliwości oglądania tylko zamówionych treści – na żądanie.
Pełne podsumowanie Konferencji jest dostępne na http://kike.pl/wpis/podsumowanie-xviii-konferencji-kike
Ja prowadziłam wykład na temat Komunikacji – w tym praktycznym rozumieniu komunikacji między ludzkiej, między klientem a przedsiębiorstwem.
Przedstawiam ważne moim zdaniem zagadnienia, o których należy pamiętać w komunikacji z klientem. Będąc wiele lat związana z branżami technologicznymi często ulegałam wewnętrznej modzie używania żargonu technicznego w codziennej rozmowie. A jak nasz klient czuje się, gdy zapominamy się i używamy określeń, których klient nie rozumie? Wielu klientów nawet nie zapyta i nie poprosi o wyjaśnienie. Pozostaną zawstydzeni, że nie wiedzą. A gdybyśmy wszystko wytłumaczyli, klient nie czułby niepokoju i na pewno ten wysyłek doceniłby choćby tym, że od teraz nam ufa.
Prezentacja pt. „Komunikacja z klientem – czy warto wiedzieć kim jest klient?” dostępna jest na https://femko.pl/pobierz-publikacje/