Informacje o usłudze
ASTA-NET, spółka Grupy ASTA, www.asta-net.pl, obecna na rynku od 1989 roku, lider w dostarczaniu usług telekomunikacyjnych w północnej Wielkopolsce oraz ościennych terenach województwa Zachodniopomorskiego. W zasięgu ASTA-NET jest ponad 80 tys. gospodarstw domowych, a usługi świadczy blisko 50 tys. klientom indywidulanym i biznesowym. Swój sukces opiera na odważnych i permanentnych inwestycjach w rozwój sieci i rozwój produktów. Skarbem firmy ASTA-NET jest jej wykwalifikowana kadra pracowników – entuzjastów technologii i ludzi zorientowanych na potrzeby klienta. Celem firmy jest być operatorem pierwszego wyboru, czyli najbardziej pożądanym dostawcą usług multimedialnych.
Femko sp. z o.o. przygotowało i przeprowadziło dla pracowników ASTA-NET S.A. warsztaty z poznania ścieżki doświadczenia klienta. Przez dwa dni pracowaliśmy nad tym, by na prawdę zrozumieć, jak klient myśli i czuje, gdy się z nami kontaktuje.
By ło wiele ćwiczeń, pracy w grupach, dyskusji. Warsztat prowadzono metodą facylitacji a więc każdy był zaangażowany i mimo ciężkiej pracy cały zespół aktywnie uczestniczył przez cały czas warsztatów.
W wyniki współpracy uzyskano:
- Spisany opis profilu/profilów klienta
- Spisaną i rozrysowaną ścieżkę doświadczenia Klienta przed wyborem usługi, w trakcie analizy, wyboru i decyzji o kupnie, w trakcie korzystania z usługi, omówiona z uczestnikami.
- Listę niezbędnych zadań/projektów wraz ze wskazaniem osób odpowiedzialnych.