Spadające wyniki
Sprzedaż Wyniki Sales Results Customer opinion Ukryte postawy
Czy Wasza firma zmaga się ze spadającymi wynikami sprzedaży?
Czy szukaliście już wszędzie, dlaczego tak się dzieje i nic?
Zgłaszają się do nas firmy, które powtarzają: My już wszystkiego spróbowaliśmy, ale nic nie działa. Nie wierzymy, że można coś zrobić.
Gdy się bliżej jednak przyglądamy przedsiębiorstwu to odkrywamy morze możliwości.
Opisuję tu krótko taki przypadek.
Zgłosiła się do Femko firma organizująca konferencje dla branży medycznej.
Od wielu lat Firma ta organizuje tematyczne konferencje z sukcesem, jednak od dwóch lat wyraźnie zauważono spadek liczby kupowanych biletów. Po wstępnej analizie uznano, że jest to wynik wejścia na rynek konkurencji z tanimi biletami. Firma jednak nie mogła sobie pozwolić na obniżenie kwoty biletu przy zachowaniu jakości.
Nie wiedziano co zrobić dalej. Przychody malały, pracownicy byli sfrustrowani i to nie tylko liniowi, ale i kadra managerska. Zaczęto planować zwolnienia.
Gdy firma zgłosiła się do Femko zadaliśmy szereg pytań:
- Czy badana jest opinia uczestników konferencji? Czy wiadomo czego oczekują i na co narzekają uczestnicy?
- Czy prowadzone są projekty doskonalenia organizacji konferencji? Kiedy ostatnio wykonany audyt? Jakie były wnioski i czy je wdrożono?
- Jak nadzorowana jest praca Call Center realizującego sprzedaż biletów na konferencję?
Otrzymaliśmy ciekawe odpowiedzi.
Wiele z tych odpowiedzi na zaskoczyło, bo już w trakcie rozmów rozmówcy zauważali, że podejmowali decyzje na podstawie swoich domysłów, a nie konkretnych faktów.
Na podstawie uzyskanych odpowiedzi i naszego doświadczenia, i wyników badań ukrytych postaw klientów (badanie metodą ZMET® przeprowadziliśmy dedykowanie dla tej firmy) przygotowaliśmy program, dzięki któremu zespół uzyskał następujące korzyści:
- Wzrost zrozumienia procesu obsługi/komunikacji z Lekarzami i ścieżki doświadczenia lekarza.
- Wykrycie potencjalnych luk w procesie i zagrożeń z tego wynikających.
- Możliwość zaplanowania kolejnych działań w oparciu o jasny schemat.
- Wzrost umiejętności w komunikacji z Lekarzem
- Wzrost umiejętności w identyfikacji obiekcji uczestników konferencji i kompetencji w ich adresowaniu
Jeśli interesuje Państwa, jak pracowaliśmy z zespołem, jak i do jakich wniosków dochodziliśmy zapraszamy na: Spadające wyniki
Tam opisaliśmy nasze doświadczenie we współpracy z tą firmą.