Jesteśmy polskim przedsiębiorstwem skupiającym wokół siebie ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem. Dziedzina ta jest niezwykle szeroka. Znajdziemy tu:

  • Ekspertów ds. zarządzania call-center (linia przychodząca i akcje wychodzące)
  • Ekspertów ds. zarządzania procesami wewnątrz organizacji
  • Ekspertów ds. zarządzania jakością
  • Ekspertów ds. zarządzania produktem
  • Ekspertów ds. zarządzania procesem sprzedaży
  • Ekspertów ds. prowadzenia badań satysfakcji Klienta
  • Ekspertów ds. zarządzania satysfakcją klienta w programach (cykl życia Klienta, mapa doświadczenia Klienta)
  • Ekspertów da. zarządzania strategią przedsiębiorstwa.

Słuchamy, analizujemy, przygotowujemy propozycje programów, opracowujemy programy wdrożeń, wdrażamy. Opiekujemy się Państwem - naszym Klientem, tak by zaproponowane przez nasz zespół programy, wdrożenia pomagały w rozwoju firmy i budowaniu coraz wyższej satysfakcji Klienta.

 

Monika Zwierz

Doświadczony menadżer

Dzięki systematycznej, ciężkiej pracy jako Dyrektor ds. Obsługi Klienta w TCH Components, Play, AXA  i współpracy ze wspaniałymi ludźmi, wdrożyłam  projekty, którzy wprowadziły takie zmiany w organizacjach dzięki, którym wzrosło zaangażowanie pracowników,  spadały koszty a satysfakcja klienta rosła. Niemożliwe!? Ależ skąd!

Zapraszam do kontaktu. Doradzę, jak odnosić sukcesy we wdrażaniu programów:

  • doskonalenia organizacji,
  • poprawy wyników satysfakcji Klienta,
  • wdrożeniu nowej aplikacji do zarzadzania relacjami z Klientami (CRM, TT).

Nasza firma w liczbach

20

Lat doświadczenia

6

Skutecznie wdrożonych CRM

20

Wzrost satysfakcji klienta (%)

20

Obniżenie kosztów (%)

Nasi eksperci

Jarosław Sołtys

Ekspert w zakresie doskonalenia organizacji przedsiębiorstw, doświadczony menedżer i trener zarządzania.

Absolwent Politechniki Warszawskiej ze specjalnością organizacja i zarządzanie w przemyśle. Pasjonat jakości i doskonalenia zarządzania. Dysponuje 25-letnim doświadczeniem na wysokich stanowiskach menedżerskich (CEO, CFO) przedsiębiorstw różnych branż - produkcja, handel, produktu i usługi ICT, usługi audytu oraz certyfikacji systemów zarządzania) w kraju i za granicą. Posiada certyfikaty audytora ISO 9001, pełnomocnika ds. zintegrowanych systemów zarządzania oraz tytuł Master od Business Training.

Brał udział w licznych projektach doskonalenia zarządzania w zakresie m.in.: konwersji strategii na działania operacyjne, restrukturyzacji organizacyjno-finansowej, doskonalenia obsługi klienta, przygotowania do wdrożenia i utrzymania certyfikacji systemów zarządzania. Prowadził zajęcia z technik organizatorskich, zarządzania projektami, przedsiębiorstwem i gry kierownicze na Politechnice Warszawskiej oraz SGH. Kierował międzynarodowym programem „Train-the-trainer”.

Jest współautorem kilku popularnych podręczników na temat zarządzania małymi przedsiębiorstwami oraz redaktorem naukowym podręcznika akademickiego „Zarządzanie. Produkcja i usługi”.

Sport zawsze stanowił dla niego istotną inspirację i wsparcie działań zawodowych. Sprinty, judo, piłka nożna, narciarstwo zjazdowe i kolarstwo górskie kształtowały takie jego postawy jak nakierowanie na cel, gra zespołowa, systematyczne przygotowanie się i realizacja zadań, czy radzenie sobie w trudnych sytuacjach. „Nie ma złej pogody, tylko niewłaściwe ubranie” - jak powiada wybierając się zimową przejażdżkę rowerem po lesie.

Adam Jabłoński

Ekspert ds. zarządzania efektywnością produkcji i optymalizacją kosztów. ACMA/CGMA

Ekspert w obszarach Zarządzanie | Finanse | Zarządzanie Łańcuchem Dostaw |Management Information System.

Ulubione motto: "Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona" W ramach współpracy z Klientem, pragnę podzielić się moją wiedzą teoretyczna oraz, co nie mniej ważne, także doświadczeniem praktycznym w jej wdrażaniu, zdobytym przez ponad 20 lat pracy zawodowej.

Absolwent Politechniki Warszawskiej, SGH i Akademii Koźmińskiego (MBA). Doświadczenie zdobył podczas pracy zawodowej w korporacjach z branży FMCG, consumer goods, oraz usług finansowych. Potwierdzeniem kwalifikacji jest tytułu CGMA – Global Chartered Management Accountant w The Chartered Institute of Management Accountants.

Główne obszary kompetencji:

Strategia – przetransponowanie wizji na cele strategiczne i skaskadowanie ich do poziomu działań i celów operacyjnych;

Projektowanie i wdrożenie systemów kompleksowej kontroli kosztów sprzedaży, marketingu, logistyki i produkcji;

Budowa i wdrożenie zaawansowanych systemów zarządzania łańcuchem dostaw – Supply Chain Management i Vendor Management;

Zastosowanie systemów klasy ERP oraz rozwiązań e-business do wsparcia strategicznych obszarów przedsiębiorstwa

Andrzej Suwald

Trener i mentor sprzedaży.

Doświadczony menedżer światowych gigantów technologicznych w Polsce za granicą.

Ekspert i praktyk sprzedaży doradczej. Buduje najlepsze i zmotywowane zespoły sprzedawców, które potem stają się elitą zaufanych doradców swojej branży. Fanatyk zachowań etycznych i tropiciel fałszywych przekonań w sprzedaży.

Pomaga sprzedawcom, by sprzedawali lepiej i łatwiej, a ich szefom, aby lepiej rozumieli proces sprzedaży. Pomaga decydentom biznesu w firmach małych i dużych . Wie, jak doradzić im w zdefiniowaniu i prowadzeniu procesu efektywnej sprzedaży, a potem nauczyć ich zespoły koniecznych umiejętności.

Ale nikt tak jak on, nie potrafi zaskoczyć zdeklarowanych nie-sprzedawców, którzy „nigdy nie będą sprzedawać”, i wprowadzać ich bezboleśnie w świat efektywnego i etycznego wpływania na innych „aby chcieli zrobić to, czego nie chcą zrobić”

Posiada międzynarodowe certyfikaty trenerskie, ale przede wszystkim unikalny warsztat trenerski, który w połączeniu z jego osobowością, czyni spotkania z nim inspirującym doświadczeniem dla jego podopiecznych.

Pasjonat sprzedaży. Umie to robić i umie tego nauczyć

Sprzedawca to w jego ustach i świadomości jego podopiecznych to brzmi dumnie!

Sport zawsze był dla niego ważny. Od 10 lat biega maratony i górskie biegi ultra. Nigdy nie zszedł z trasy biegu i wie co znaczy przezwyciężać własne słabości.

Anna Zaremba

Trener

Trener, facylitator, coach.

Prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania – budowanie zespołu, zarządzanie w trakcie zmian, kierowanie zespołem, komunikacja dla menadżerów z elementami coachingu, umiejętności coachingowe w pracy menedżera; obsługi klienta – obsługa klienta, techniki sprzedaży, negocjacje, prezentacja i wystąpienia publiczne; treningi asertywności i antystresowe oraz treningi dla trenerów wewnętrznych.

Jest twórcą autorskich programów dla studiów podyplomowych uczelni wyższych (SWPS, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu). Certyfikowany coach ICC,  treners na poziomie 5EQF (Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego), Facylitator Group Facilitaton Metods i Action Planning. Akredytowany użytkownik narzędzi psychometrycznych BELBIN INTERPLACE z Belbin Associates oraz Facet5, teamscape z Consulting Tools.

 

Mariusz Serdak

Ekspert BPM, coach, mentor

Ekspert zarządzania. Specjalizuje się w łączeniu metod zarządzania opartych na procesach biznesowych z tradycyjnymi. Zwolennik Business Process Management. Doświadczenie zdobywał w branży telekomunikacyjnej, jak również finansowej i FMCG. Projektował nowe organizacje - struktury i procesy, zarządzał zmianami, opracowywał strategie firm (T-MOBILE). Prowadził projekty wdrożeniowe systemów contact center, sprzedaży i CRM zrealizowane w PLAY oraz ORANGE. Zbudował w PLAY centrum kompetencji procesowych, projektowych i analizy biznesowej. Opracowywał programy rozwojowe i budowania zaangażowania zespołu, prowadził szkolenia. Jest coachem biznesowym i mentorem.

 

Jakub Penkowski-Dahl

Ekspert ds. zarządzania jakością

Audytor wiodący ISO 9001:2015, ponad 15 lat doświadczenia w inspekcjach i audytach, będąc częścią międzynarodowego towarzystwa klasyfikacyjnego ABS, stoczni, wytwórców i zakładu produkcji energii wiatrowej.

Praca jako Exclusive Surveyor, Audytor i Główny Inspektor zdobył głęboką wiedzę na temat aspektów kontroli oraz zarządzania kapitałem ludzkim

Artur Arak

Ekspert z dziedziny zarządzania należnościami oraz obsługi klienta. Trener.

Absolwent Politechniki Warszawskiej. Doświadczony menedżer windykacyjnych zespołów obsługi klienta. W latach 2007-2017 zarządzał obszarem polubownej windykacji należności w Orange.

Moje motto związane z windykacją należności to: „Miękko do klienta, twardo do sprawy”

By ł współodpowiedzialny za strategię windykacyjną i dobór narzędzi minimalizujących złe należności.

Budował od podstaw profesjonalne zespoły telefonicznej obsługi klienta.

By ł odpowiedzialny za wdrażanie normy COPC (Customer Operations Performance Center) w obszarze telefonicznej windykacji należności (infolinie windykacyjne, kampanie outboundowe oraz korespondencje e-mailową)

Jako trener prowadził szkolenia i warsztaty z telefonicznych negocjacji windykacyjnych, strategii windykacji miękkiej oraz profesjonalnej obsługi klienta.

Motocykle oraz podróże motocyklowe to moja miłość i pasja J

Maciej Młynarski

Ekspert ds. innowacji, data scientist

Doświadczony Innowator oraz Data Scientist, wcześniej kierownik projektów i programów, konsultant biznesowy specjalizujący się w strategii, modelach i procesach biznesowych.

Absolwent executive MBA w programie UW oraz U of Illinois, ukończył studia podyplomowe CITCOM w zakresie zarządzania i telekomunikacji, na AGH. A wcześniej zdobył tytuł magistra na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Jest posiadaczem certyfikatu GTI w zakresie Metodologii Innowacji, przechodził wiele szkoleń w kraju i zagranicą jak PRINCE2 czy MSP. Ponad 25 lat doświadczenie,
w różnych branżach i w ramach różnych funkcji: IT, operacje, marketing + sprzedaż, R&D / Innowacje. W branżach bankowej, usług finansowych, IT, ochrony zdrowia, pocztowo-logistycznej, administracji publicznej i przemysłu. Współpracował z OPERATIONAL EXCELLENCE – międzynarodową organizacją rozwiającą dobre praktyki w zakresie doskonałości operacyjnej i organizacyjnej.

Pracował w dużych firmach jak Bank ING/BSK czy firma giełdowa IT sOFTBANK/PROCOM/ASECO, prowadząc projekty IT oraz biznesowe. Brał udział w audytach projektów i tworzeniu programów w Tauronie S.A. oraz PLK SA, był koordynatorem programu restrukturyzacji i centralizacji ING/BSK oraz koordynatorem programy restrukturyzacji Poczty Ormiańskiej. Pracował też dla Centralnych Jednostek Administracji: CSIOZ czy Kasy Chorych, oraz dla wielu mniejszych firm i instytucji zarządzając projektami IT i biznesowymi, współtworząc wizję rozwiązań i ich architekturę i odpowiadając za realizację.

Pasjonat innowacyjności, z dużym poczuciem humoru. Pisze bloga dotyczącego zarządzania, innowacyjności oraz Data Science na Business Dialog, publikuje także na Linkedin. Hobby to Zadawanie pytań, rozwiązywanie problemów wszelkiego rodzaju, stawianie hipotez, stymulowanie innowacyjności. Uczestnik Good Judgement Open. Lubi się ruszać, codzienne spacery, jazda na rowerze. Miłośnik dobrej kultury. Czyta wspomnienia, biografie, beletrystykę oraz śledzi literaturę fachową.

#

Zapisz się na newsletter

a otrzymasz dostęp do darmowego ebooka!

# #