Jesteśmy polskim przedsiębiorstwem skupiającym wokół siebie ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem. Dziedzina ta jest niezwykle szeroka. Znajdziemy tu:

  • Ekspertów ds. zarządzania call-center (linia przychodząca i akcje wychodzące)
  • Ekspertów ds. zarządzania procesami wewnątrz organizacji
  • Ekspertów ds. zarządzania jakością
  • Ekspertów ds. zarządzania produktem
  • Ekspertów ds. zarządzania procesem sprzedaży
  • Ekspertów ds. prowadzenia badań satysfakcji Klienta
  • Ekspertów ds. zarządzania satysfakcją klienta w programach (cykl życia Klienta, mapa doświadczenia Klienta)
  • Ekspertów da. zarządzania strategią przedsiębiorstwa.

Słuchamy, analizujemy, przygotowujemy propozycje programów, opracowujemy programy wdrożeń, wdrażamy. Opiekujemy się Państwem - naszym Klientem, tak by zaproponowane przez nasz zespół programy, wdrożenia pomagały w rozwoju firmy i budowaniu coraz wyższej satysfakcji Klienta.

 

Monika Zwierz

Doświadczony menadżer

Dzięki systematycznej, ciężkiej pracy jako Dyrektor ds. Obsługi Klienta w TCH Components, Play, AXA  i współpracy ze wspaniałymi ludźmi, wdrożyłam  projekty, którzy wprowadziły takie zmiany w organizacjach dzięki, którym wzrosło zaangażowanie pracowników,  spadały koszty a satysfakcja klienta rosła. Niemożliwe!? Ależ skąd!

Zapraszam do kontaktu. Doradzę, jak odnosić sukcesy we wdrażaniu programów:

  • doskonalenia organizacji,
  • poprawy wyników satysfakcji Klienta,
  • wdrożeniu nowej aplikacji do zarzadzania relacjami z Klientami (CRM, TT).

Nasza firma w liczbach

20

Lat doświadczenia

6

Skutecznie wdrożonych CRM

20

Wzrost satysfakcji klienta (%)

20

Obniżenie kosztów (%)

Nasi eksperci

Marzenna Tusza

Ekspert w dziedzinie zarządzania operacyjnego, Certyfikowany Interim Manager

Praktyk biznesowy z ponad 20-letnim doświadczeniem na szczeblu zarządczym i operacyjnym, w firmach polskich i międzynarodowych.

Na co dzień współpracuje z kadrą zarządzającą. Usprawnia procesy operacyjne i sposoby zarządzania, aby firmy lepiej się rozwijały, szybciej osiągały swoje cele biznesowe, a ludzie chcieli dla nich pracować.

Koncentruje się na zagadnieniach efektywnego zarządzania firmą i jej kluczowymi procesami, zwłaszcza w zakresie osiągania założonych wskaźników biznesowych, optymalizacji kosztów operacyjnych, sprzedaży, obsługi i relacji z klientami, komunikacji wewnętrznej.

Wspiera wiedzą i doświadczeniem konkretnego managera w firmie. Wdraża nowe przedsięwzięcia biznesowe, w tym: organizację struktur firm wchodzących na rynek polski oraz reorganizację struktur istniejących.

Do realizowanych projektów wnosi wiedzę i know-how, angażując managerów do współpracy. Dba, by nie tylko rozumieli wdrażane zmiany, ale również czuli się z nimi dobrze i bezpiecznie. Jej celem, obok realizacji zadania, jest spokój i zadowolenie kadry managerskiej z poczucia rozwiązania trudnej sprawy oraz przekonanie o słuszności przyjętych działań.

Po pracy chętnie czyta i spaceruje, bo to uspokaja i otwiera głowę na nowe pomysły

Jarosław Sołtys

Ekspert w zakresie doskonalenia organizacji przedsiębiorstw, doświadczony menedżer i trener zarządzania.

Absolwent Politechniki Warszawskiej ze specjalnością organizacja i zarządzanie w przemyśle. Pasjonat jakości i doskonalenia zarządzania. Dysponuje 25-letnim doświadczeniem na wysokich stanowiskach menedżerskich (CEO, CFO) przedsiębiorstw różnych branż - produkcja, handel, produktu i usługi ICT, usługi audytu oraz certyfikacji systemów zarządzania) w kraju i za granicą. Posiada certyfikaty audytora ISO 9001, pełnomocnika ds. zintegrowanych systemów zarządzania oraz tytuł Master od Business Training.

Brał udział w licznych projektach doskonalenia zarządzania w zakresie m.in.: konwersji strategii na działania operacyjne, restrukturyzacji organizacyjno-finansowej, doskonalenia obsługi klienta, przygotowania do wdrożenia i utrzymania certyfikacji systemów zarządzania. Prowadził zajęcia z technik organizatorskich, zarządzania projektami, przedsiębiorstwem i gry kierownicze na Politechnice Warszawskiej oraz SGH. Kierował międzynarodowym programem „Train-the-trainer”.

Jest współautorem kilku popularnych podręczników na temat zarządzania małymi przedsiębiorstwami oraz redaktorem naukowym podręcznika akademickiego „Zarządzanie. Produkcja i usługi”.

Sport zawsze stanowił dla niego istotną inspirację i wsparcie działań zawodowych. Sprinty, judo, piłka nożna, narciarstwo zjazdowe i kolarstwo górskie kształtowały takie jego postawy jak nakierowanie na cel, gra zespołowa, systematyczne przygotowanie się i realizacja zadań, czy radzenie sobie w trudnych sytuacjach. „Nie ma złej pogody, tylko niewłaściwe ubranie” - jak powiada wybierając się zimową przejażdżkę rowerem po lesie.

Adam Jabłoński

Ekspert ds. zarządzania efektywnością produkcji i optymalizacją kosztów. ACMA/CGMA

Ekspert w obszarach Zarządzanie | Finanse | Zarządzanie Łańcuchem Dostaw |Management Information System.

Ulubione motto: "Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona" W ramach współpracy z Klientem, pragnę podzielić się moją wiedzą teoretyczna oraz, co nie mniej ważne, także doświadczeniem praktycznym w jej wdrażaniu, zdobytym przez ponad 20 lat pracy zawodowej.

Absolwent Politechniki Warszawskiej, SGH i Akademii Koźmińskiego (MBA). Doświadczenie zdobył podczas pracy zawodowej w korporacjach z branży FMCG, consumer goods, oraz usług finansowych. Potwierdzeniem kwalifikacji jest tytułu CGMA – Global Chartered Management Accountant w The Chartered Institute of Management Accountants.

Główne obszary kompetencji:

Strategia – przetransponowanie wizji na cele strategiczne i skaskadowanie ich do poziomu działań i celów operacyjnych;

Projektowanie i wdrożenie systemów kompleksowej kontroli kosztów sprzedaży, marketingu, logistyki i produkcji;

Budowa i wdrożenie zaawansowanych systemów zarządzania łańcuchem dostaw – Supply Chain Management i Vendor Management;

Zastosowanie systemów klasy ERP oraz rozwiązań e-business do wsparcia strategicznych obszarów przedsiębiorstwa

Andrzej Suwald

Trener i mentor sprzedaży.

Doświadczony menedżer światowych gigantów technologicznych w Polsce za granicą.

Ekspert i praktyk sprzedaży doradczej. Buduje najlepsze i zmotywowane zespoły sprzedawców, które potem stają się elitą zaufanych doradców swojej branży. Fanatyk zachowań etycznych i tropiciel fałszywych przekonań w sprzedaży.

Pomaga sprzedawcom, by sprzedawali lepiej i łatwiej, a ich szefom, aby lepiej rozumieli proces sprzedaży. Pomaga decydentom biznesu w firmach małych i dużych . Wie, jak doradzić im w zdefiniowaniu i prowadzeniu procesu efektywnej sprzedaży, a potem nauczyć ich zespoły koniecznych umiejętności.

Ale nikt tak jak on, nie potrafi zaskoczyć zdeklarowanych nie-sprzedawców, którzy „nigdy nie będą sprzedawać”, i wprowadzać ich bezboleśnie w świat efektywnego i etycznego wpływania na innych „aby chcieli zrobić to, czego nie chcą zrobić”

Posiada międzynarodowe certyfikaty trenerskie, ale przede wszystkim unikalny warsztat trenerski, który w połączeniu z jego osobowością, czyni spotkania z nim inspirującym doświadczeniem dla jego podopiecznych.

Pasjonat sprzedaży. Umie to robić i umie tego nauczyć

Sprzedawca to w jego ustach i świadomości jego podopiecznych to brzmi dumnie!

Sport zawsze był dla niego ważny. Od 10 lat biega maratony i górskie biegi ultra. Nigdy nie zszedł z trasy biegu i wie co znaczy przezwyciężać własne słabości.

Anna Zaremba

Trener

Trener, facylitator, coach.

Prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania – budowanie zespołu, zarządzanie w trakcie zmian, kierowanie zespołem, komunikacja dla menadżerów z elementami coachingu, umiejętności coachingowe w pracy menedżera; obsługi klienta – obsługa klienta, techniki sprzedaży, negocjacje, prezentacja i wystąpienia publiczne; treningi asertywności i antystresowe oraz treningi dla trenerów wewnętrznych.

Jest twórcą autorskich programów dla studiów podyplomowych uczelni wyższych (SWPS, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu). Certyfikowany coach ICC,  treners na poziomie 5EQF (Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego), Facylitator Group Facilitaton Metods i Action Planning. Akredytowany użytkownik narzędzi psychometrycznych BELBIN INTERPLACE z Belbin Associates oraz Facet5, teamscape z Consulting Tools.

 

Mariusz Serdak

Ekspert BPM, coach, mentor

Ekspert zarządzania. Specjalizuje się w łączeniu metod zarządzania opartych na procesach biznesowych z tradycyjnymi. Zwolennik Business Process Management. Doświadczenie zdobywał w branży telekomunikacyjnej, jak również finansowej i FMCG. Projektował nowe organizacje - struktury i procesy, zarządzał zmianami, opracowywał strategie firm (T-MOBILE). Prowadził projekty wdrożeniowe systemów contact center, sprzedaży i CRM zrealizowane w PLAY oraz ORANGE. Zbudował w PLAY centrum kompetencji procesowych, projektowych i analizy biznesowej. Opracowywał programy rozwojowe i budowania zaangażowania zespołu, prowadził szkolenia. Jest coachem biznesowym i mentorem.

 

Jakub Penkowski-Dahl

Ekspert ds. zarządzania jakością

Audytor wiodący ISO 9001:2015, ponad 15 lat doświadczenia w inspekcjach i audytach, będąc częścią międzynarodowego towarzystwa klasyfikacyjnego ABS, stoczni, wytwórców i zakładu produkcji energii wiatrowej.

Praca jako Exclusive Surveyor, Audytor i Główny Inspektor zdobył głęboką wiedzę na temat aspektów kontroli oraz zarządzania kapitałem ludzkim

Artur Arak

Ekspert z dziedziny zarządzania należnościami oraz obsługi klienta. Trener.

Absolwent Politechniki Warszawskiej. Doświadczony menedżer windykacyjnych zespołów obsługi klienta. W latach 2007-2017 zarządzał obszarem polubownej windykacji należności w Orange.

Moje motto związane z windykacją należności to: „Miękko do klienta, twardo do sprawy”

By ł współodpowiedzialny za strategię windykacyjną i dobór narzędzi minimalizujących złe należności.

Budował od podstaw profesjonalne zespoły telefonicznej obsługi klienta.

By ł odpowiedzialny za wdrażanie normy COPC (Customer Operations Performance Center) w obszarze telefonicznej windykacji należności (infolinie windykacyjne, kampanie outboundowe oraz korespondencje e-mailową)

Jako trener prowadził szkolenia i warsztaty z telefonicznych negocjacji windykacyjnych, strategii windykacji miękkiej oraz profesjonalnej obsługi klienta.

Motocykle oraz podróże motocyklowe to moja miłość i pasja J

#

Zapisz się na newsletter

a otrzymasz dostęp do darmowego ebooka!

# #